Items where Subject is "Pedagogy"
- Subjects (561)
- Pedagogy (561)
Thesis
Научно-методические основы совершенствования точности двигательных действий.
Ավագ դպրոցում ֆիզիկական դաստիարակության ժամանակակից տեխնոլոգիայի մշակման գիտատեսական հիմունքները.
Բաց օրգանական ռինոլալիայով երեխաների կապակցված խոսքի զարգացումը մինչվիրահատական շրջանում.
Համաշխարհայնացումը և Հայաստանի կրթության համակարգի հիմնախնդիրները.
Հայախոս երեխաների հնչարտաբերման խանգարումների շտկման առանձնահատկությունները.
Անգլերենի ակադեմիական գրագրության ուսուցման տեխնոլոգիաները լեզվական մասնագիտությունների համար.
Обучение политически направленной лексике в профессиональном курсе английского языка.
Система конструирования и использования тестов в школьном обучении русскому языку.
Повышенный режим занятий в системе физического воспитания старших дошкольников.
Исследование подвижности позвоночника школьников и методика ее совершенствования.
Игровые методы на уроках русского языка в начальных классах армянской школы.
Роль тестирования в системе аттестации учителей русского языка армянских школ.
Социально-педагогические аспекты вовлечения женщин Армении в физкультурно-спортивную деятельность.
Ընտանեկան դաստիարակության հիմնահարցը հայ էթնոմանկավարժական մշակույթում.
Ավագ դպրոցի ուսուցչի մասնագիտական մոտիվացիայի զարգացումը որպես կառավարման հիմնախնդիր.
Особенности разминки юных спортсменок-дзюдоисток.
Նախադպրոցականի խոսքի լեզվաբանական վերլուծությունը որպես կրթական ծրագրի մշակման հիմք.
Էրգոթերապևտիկ միջամտության մոդելավորումը ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցում.
Կրտսեր դպրոցականների առողջագիտական դաստիարակության հիմնախնդիրը տարրական դպրոցում.
Իսպաներենի երկրագիտական բառապաշարի ուսուցման մեթոդական համակարգը.
Лингводидактические аспекты учебного перевода и его место в системе обучения русскому языку.
Բարոյական արժեքների ձևավորումը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում.
Տարրական դպրոցի ապագա ուսուցչի կոմբինատորային մտածողության զարգացման համակարգը.
Компьютерный метод процесса тренировки и отбора футболистов.
Հայերենի ուսուցման առանձնահատկությունները այլալեզու ուսանողներով համալրված խմբերում.
Обучение особенностям реализации в речи конструкций с глаголами движения.
Модель интегрированного обучения и воспитания дошкольников с особенностями развития.
Современные концептуальные основы педагогической аксиологии.
Методика совершенствования целевой точности подач в теннисе.
Пути совершенствования восприятия чувства времени у детей с задержкой психического развития.
Методика лечебной физической культуры при плоскостопии у дошкольников.
Отбор и организация лексического материала в ситуативном обучении английской лексике.
Развитие речи у дошкольников с нарушением слуха в процессе игровой деятельности.
Особенности нарушений восприятия и понимания текста у детей с моторной алалией и пути их коррекции.
Спортивная подготовка: анализ развития системы и проблемы.
Формирование социально-бытовых навыков у учащихся специальной (вспомогательной) школы.
Учет социокультурного содержания обучения русскому языку (с разными уровнями углубления).
Дистанционное образование и перспективы его развития в Армении.
Значимость текста ка основной единицы обучения на уроке русского языка в армянской школе.
Задачи формирования экологического сознания учащихся.
Обучение студентов-филологов глаголам восприятия на занятиях по русскому языку.
Восстановление речи афазии у билингвов.
Теория и практика формирования мировоззрения студентов.
«Տեխնոլոգիա» դասընթացը որպես դպրոցականների գեղագիտական դաստիարակության միջոց.
Մաթեմատիկայի ուսուցման մասնագիտական ուղղորդման համակարգը տնտեսագիտական մասնագիտություններում.
Տրամաբանության տարրերի ներառումը և ուսուցման մեթոդիկան մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում.
Տարրական դպրոցի ուսուցչի մանկավարժական տեխնիկայի ձևավորման մեթոդներն ու միջոցները.
Ավագ դպրոցականների ինքնակառավարման ունակությունների զարգացումը մանկավարժական գործընթացում.
Ազգային ավանդույթները որպես բարոյագիտական մտածողության ձևավորման միջոց.
Անգլերենի դասագրքաստեղծման սկզբունքների ընտրության հիմնախնդիրն արդի փուլում.
ՈՒսուցման գործընթացում ձևամոլության դրսևորումները և դրանց հաղթահարման ուղիները.
Կապակցված խոսքի ուսուցումը դպրոցում.
Հանրակրթական դպրոցի աշակերտների հանդուրժողականության դաստիարակությունը.
Միջանձնային հաղորդակցման իրականացման ուղիներն ու տեխնոլոգիաները կրտսեր դպրոցում.
Իրանի հանրակրթական դպրոցների կառավարման առանձնահատկությունները /ավագ դպրոց/.
Նիկոլ Աղբալյանի մանկավարժական գործունեությունը.
Ընտանեկան դաստիարակության հիմնախնդիրները տնտեսավարման նոր համակարգի պայմաններում.
Մենապայքարային մարզաձևերում մարմնի քաշի կարգավորման գիտամանկավարժական հիմունքները.
Էկոլոգիական կրթության համակարգի կառավարման հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում.
Դպրոցականների գիտելիքների գնահատման համակարգի բարեփոխման հիմնախնդիրը տարրական դպրոցում.
Էկոլոգիական կրթության բովանդակությունն ու ձևերը մանկավարժական բուհում.
Էկոլոգիական դաստիարակության ուղիներն ու միջոցները հանրակրթական դպրոցում.
Կրտսեր դպրոցականի մտածողության զարգացումը ուսուցման գործընթացում (մայրենի լեզվի նյութերի հիման վրա).
Ժամանակակից հայոց լեզվի շարահյուսության ուսուցման տեսական-մոթոդական հիմունքները միջնակարգ դպրոցում.
Արցախի գիտակրթական համակարգի կայացման ընթացքն ու զարգացման միտումները.
Երաժշտառիթմական շարժումը որպես կրտսեր դպրոցականների պարային կարողությունների զարգացման միջոց.
Ֆրանսերենով բանավոր հաղորդակցության կարողությունների ձևավորումը տարրական դպրոցում.
Սովորողների ուսման որակի և գիտելիքների գնահատման ներդպրոցական վերահսկողությունը.
Մարմնամարզական տերմինաբանությունը՝ ֆիզիկական վարժությունների ուսուցման տեսական հիմք.
Խոսութային իրազեկության զարգացումը ֆրանսերենի մասնագիտական դասընթացում.
Ազգային ավանդույթների օգտագործումը որպես դպրոցականների բարոյական դաստիարակության օպտիմալացման միջոց.
Դաստիարակչական գաղափարները արցախահայ բանահյուսության մեջ.
Սկզբնական մարզական պատրաստության օպտիմալացումը գեղարվեստական մարմնամարզությունում.
Դասարանի ղեկավարի գործառույթները որպես ավագ դպրոցականների մոտ բարոյական արժեքների ձևավորման միջոց.
Մկրտիչ Խրիմյանի մանկավարժական հայացքներն ու գործունեությունը.
Դպրոցականների իրավական դաստիարակությունը որպես իրավախախտումների կանխարգելման ձևերից մեկը.
Պատանի լողորդների հատուկ պատրաստականության գնահատումը և լողի արագության կանխատեսումը.
Սամբո ըմբշամարտում ոտքերի բռնվածքներով կատարվող գցումների ուսուցման մեթոդիկայի հիմնավորումը.
Սկսնակ մարմնամարզիկների ընտրության մեթոդիկան.
Գրականության տեսության ուսուցումը հանրակրթական դպրոցի միջին և ավագ դասարաններում.
ՈՒսանողական ինքնակառավարման համակարգի բարեփոհման ոիղիները բուհում.
Պարարվեստը որպես անձի գեղագիտական զարգացման միջոց և նրա ուսուցման մեթոդները.
Արվեստի պատմության դասընթացը որպես ավագ դպրոցականների գեղարվեստական կրթության միջոց.
Հայաստանի ազգաբնակչության ֆիզկուլտուրային կրթվածության ձևավորման սոցիալ-մանկավարժական պայմանները.
Մանկավարժական կոլեկտիվի և համայնքի համագործակցության կազմակերպման ձևերը դպրոցում.
Ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի գիտակիրառական հիմունքները.
Սովորողների ստեղծագործական ընդունակությունների զարգացումը արտադպրոցական խմբակներում.
Ավետիք Իսահակյանի ստեղծագործության ուսուցումը դպրոցում.
Ավագ դպրոցականների հոգևոր դաստիարակության առանձնահատկությունները.
Անգլերենի հատկաբանությունների ուսուցման հիմնախնդիրն ավագ դպրոցում.
Դեռահաս դպրոցականների էկոլոգիական կրթության մանկավարժական պայմանները.
Պատմավեպի ուսուցումը ավագ դպրոցում.
Դերանվան ուսուցման մեթոդիկան միջնակարգ դպրոցում.
Դեկորատիվ կիրառական արվեստը դպրոցականների գեղարվեստական կրթության համակարգում.
ՈՒսանողների ստեղծագործական երևակայության զարգացումը հագուստի դիզայնի դասընթացում.
Աշակերտական կոլեկտիվը որպես սովորողների արժեքային կողմնորոշումների ձևավորման միջոց.
Կերպարվեստի պարապմունքները որպես երեխաների գեղարվեստական ընդունակությունների զարգացման գործոն.
Ավագ դեռահաս դպրոցականների ակտիվ կենսադիրքորոշման ձևավորումը արդի պայմաններում.
Ավագ դեռահաս դպրոցականների անձնային ուղղվածության ձևավորումը արդի պայմաններում.
Լեզվաբանական իրազեկության զարգացման հիմնախնդիրն անգլերենի բանասիրական ուղղվածության դասընթացում.
Լեզվական արտահայտչամիջոցների ուսուցումը որպես կրտսեր դպրոցականի բանավոր խոսքի զարգացման միջոց.
Գեղարվեստական մշակույթի դերը ապագա հանդիսատեսի ձևավորման գործընթացում.
Երաժշտատեսական առարկաները որպես ուսանողների ստեղծագործական կարողությունների զարգացման միջոց.
Մաթեմատիկական ճոճանակի ընդհանրացրած մոդելի կիրառումը ֆիզիկայի բուհական դասընթացում.
Տարրական դպրոցի ապագա ուսուցչին մաթեմատիկական տրամաբանության հիմունքների ուսուցման մոթոդիկան.
Առանձնահատուկ կոլեկտիվները և դրանց դաստիարակչական հնարավորությունները.
Կրթադաստիարակչական համակարգի կառավարման տեխնոլոգիաները դպրոցում.
Կենսաբանության դպրոցական դասընթացի համակարգված ուսուցման տեսությունն ու պրակտիկան.
Բայի բառաքերականական կարգերի ուսուցումը միջին դպրոցում.
Լևոն Շանթի մանկավարժական հայացքները.
Հումանիստական դաստիարակությունը երեխայի անձի լիարժեք զարգացման գործընթացում.
ՈՒսուցման գործընթացում գործնական խաղերի կառուցման և կիրառման ընդհանուր տեսական հիմունքները.
Հայոց լեզվի տրոհվող լրացումների ուսուցումը միջնակարգ դպրոցում.
Նախադպրոցականների ստեղծագործական կարողությունների ձևավորման գեղարվեստա-մանկավարժական պայմանները.
Մանկապարտեզ չհաճախող երեխաներին դպրոցական կյանքին նախապատրաստելու մանկավարժահոգեբանական պայմանները.
Ցատկունակությունը որպես մարդու շարժողական ընդունակություն և նրա մշակման մեթոդիկան.
Հնչարտաբերական իրազեկության զարգացումը մասնագիտական անգլերենի դասընթացում.
Աշակերտների բառապաշարի հարստացումը տարրական դասարաններում.
Զորակոչիկների ֆիզիկական պատրաստականության վիճակը և կատարելագործման ուղիները.
Քաղաքային կրթական համակարգի կառավարման առանձնահատկությունները և զարգացման միտումները.
Գեղագիտական մտածողության ձևավորումը ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների գործընթացում.
Սովորողների քաղաքացիական դաստիարակության հիմնահնդիրները ազգային կրթության համակարգում.
ՀՀ կրթության համակարգի կառավարման տեսությունը և պրակտիկան.
Երաժշտական արվեստը դպրոցականների գեղագիտական դաստիարակության և գեղարվեստական կրթության համակարգում.
Անգլերենի երկրագիտական ենթալեզվի ուսուցման կազմակերպման հիմնախնդիրները.
«Գեղարվեստական նախագծում» առարկայի դասավանդման հիմնախնդիրը բուհական համակարգում.
Համագործակցության մանկավարժության տեսությունը և պրակտիկան.
Ուսանողների ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացի օպտիմալացումը.
Ապագա ուսուցչի հոգևոր զարգացման ուղիներն ու միջոցները բուհական կրթության համակարգում.
Էկրանային համակարգը որպես գեղագիտական դաստիարակության միջոց.
Լեզվանյութի ընտրության հիմնախնդիրն անգլերենի խորացված ուսուցման դասընթացում.
Տարբերակված ուսուցման իրագործման մեթոդական համակարգը երկրաչափության դպրոցական դասընթացում.
«Դժվար» դեռահասների դաստիարակության առանձնահատկությունները արդի սոցիալական պայմաններում.
Տնտեսագիտական կրթության իրականացումը հանրակրթական դպրոցի մաթեմատիկայի դասընթացում.
Հայ կրթական գործը սփյուռքում (Լիբանան,Սիրիա).
Հայկական ազգային շարժախաղերը՝ որպես նախադպրոցականների ֆիզիկական դաստիարակության հիմնական միջոց.
Նախադպրոցականի սեռային դաստիարակության հոգեբանամանկավարժական ժամանակակից մոտեցումները.
Ազգային ավանդույթները և սովորույթները անձի ձևավորման համակարգում.
Դժվար դաստիարակվող երեխաների ինքնահաստատման մանկավարժական ուղիները.
Համակարգչային ուսուցման ադապտացիոն մեթոդների կիրառումը հանրակրթական դպրոցում.
Տնտեսագիտական դաստիարակության մեթոդիկան ավագ դպրոցում.
Մոդելավորող մարզումների համակարգի անհատականացումը հեծանվային սպորտում.
Մարմնամարզության դասավանդման մեթոդիկայի կատարելագործման ուղիները հանրակրթական դպրոցում.
Ուսուցչի մանկավարժական մշակույթի ձևավորումը գեղարվեստական կրթության համակարգում.
Գեղարվեստական գործունեությունը նախադպրոցականի հուզազգացմունքային ոլորտի զարգացման կարևոր գործոն.
Հնարքների դասակարգումը և ուսուցման մեթոդական առանձնահատկությունները կարատե դո մարտարվեստում.
ՈՒսուցիչների մասնագիտական վերապատրաստման արդյունավետ ուղիները շարունակական կրթության համատեքստում.
Ծանրամարտի ձևավորումը, նրա էվոլյուցիան և հեռանկարները (Հայաստանի օրինակով).
Սոցիալ-մանկավարժական ծառայության դերը դպրոցի կառավարման համակարգում.
Տնտեսագիտական կրթության համակարգի բովանդակությունը և նրա ուսուցման առանձնահատկությունները դպրոցում.
Չոմսկու սերող փոխակերպման տեսության կիրառումը օտար լեզուների դասավանդման գործընթացում.
Հարաբերականության հատուկ տեսության տարրերի ուսուցման մեթոդիկան ավագ դպրոցում.
Էլեկտրադինամիկայի ուսուցման բովանդակությունը և մեթոդիկան ֆիզիկայի խորացված ուսուցմամբ դասարաններում.
Քննադատական մտածողության զարգացման մեթոդական համակարգի կիրառումը բուհում.
Խորհրդանշանը գեղարվեստական մտածողության համակարգում.
Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործության ուսուցումը դպրոցում.
Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացումը խաղի ժամանակ.
Ֆիզիկական կուլտուրայի արտադասարանական պարապմունքների մեթոդիկան.
Ժողովրդական բանահյուսության դերը սովորողների բարոյական որակների ձևավորման գործում.
Սոցիալական դաստիարակության ժամանակակից հիմնախնդիրը.
Պրոբլեմահարույց ուսուցման տեսության ժամանակակից հիմնախնդիրները.
Պոլիֆոնիան դպրոցականների երաժշտական բազմաձայն մտածողության ձևավորման միջոց.
Հայաստանի դպրոցականների ֆիզիկական դաստիարակության ռացիոնալացման հիմնահարցերը.
Ֆիզկուլտուրային-սպորտային շարժումը Հայաստանում շուկայական հարաբերությունների անցման պայմաններում.
Բառատեսակների ուսուցումն ըստ իմաստի և ձևի որպես խոսքի զարգացման միջոց.
«Մանուել Քաջունու մանկավարժական ժառանգությունը».
Թույլ տեսնող կրտսեր դպրոցականների գրավոր խոսքի խանգարումների շտկողական աշխատանքների օպտիմալացումը.
Ուսուցման կազմակերպման կոլեկտիվ եղանակի իրականացման մեթոդաբանությունը, տեսությունը և պրակտիկան.
Ուսումնադաստիարակչական գործընթացի կառավարումը դպրոցի զարգացման պայմաններում.
Անձի ձևավորման հիմնախնդիրը աշակերտական ինքնավարության համակարգում.
Լողորդների արագաուժային հնարավորությունների իրականացման մեթոդիկայի կատարելագործումը.
Ըմբշամարտում գցումների տեխնիկայի ուսուցման մեթոդիկան.
Ստեղծագործական մտածողության ձևավորման մեթոդական հիմունքները քիմիայի դպրոցական դասընթացում.
Կրթական համակարգի աշխատողների աշխատանքային շահադրդման սոցիալ-մանկավարժական պայմանները.
Գողարվեստական ընկալման մանկավարժահոգեբանական մեխանիզմները և դրանց ձևավորման պայմանները.
Լիդերության հիմնախնդիրը մանկավարժության մեջ.
Կրտսեր դպրոցում աշխատանքի ուսուցման ժամանակակից տեխնոլոգիաները.
Անգլերեն ընթերցանության ուսուցման և ստուգման ռազմավարությունները հանրակրթական ավագ դպրոցում.
Շարժումների կառավարման առանձնահատկությունները բիլիարդ մարզաձևում.
Բուհերում տնտեսագիտական առարկաների դասավանդման ընդհանուր դիդակտիկական հիմունքները.
Ուսուցիչների մասնագիտական գործունեության փորձագիտական գնահատման համակարգը հանրակրթական դպրոցում.
Սոցիալական մանկավարժությունը սոցիալական դաստիարակագիտությամբ փոխարինելու հիմնախնդիրը.
Ֆիզիկայի ուսումնական խնդիրների վերլուծությունը և լուծումը համակարգակառուցվածքային մոտեցմամբ.
Գիտական իմացության հիմնական մեթոդների կիրառումը ֆիզիկայի ուսուցման գործընթացում.
Ֆիզիկայի տնային փորձարարական աշխատանքների կազմակերպման մեթոդիկան հիմնական դպրոցում.
Գրաճանաչությունը և նրա ուսուցման արդի պրակտիկան.
Գեղարվեստական նախագծման ուսուցման մեթոդիկան միջին մասնագիտական կրթական համակարգում.
Նախնական ընտրության և բազմամյա պատրաստության մեթոդիկայի հիմնավորումը սեղանի թենիսում.
Մշակութային ժառանգությունը որպես անձի գեղարվեստական աշխարհայացքի ձևավորման գործոն.
Դպրոցականների գեղագիտական ընկալման ձևավորումը կինոարվեստի ֆակուլտատիվ պարապմունքների միջոցով.
Ֆիզիկական դաստիարակության հիմնահարցերը հայ մանկավարժների մեկնաբանմամբ.
Էկոլոգիական կրթության կազմակերպման առանձնահատկությունները բուհում՝ քիմիայի դասավանդման գործընթացում.
Շարահյուսական գիտելիքների ուսուցումը որպես կրտսեր դպրոցականի խոսքի զարգացման միջոց.
Ուսանողների ստեղծագործական մտածողության զարգացման սոցիալ -մանկավարժական պայմանները.
Բնագիտության (բույսերի բաժին) տարբերակված ուսուցման առանձնահատկությունները օժանդակ դպրոցում.
Ուսանողների հորինվածքային կարողությունների զարգացումը որպես մասնագիտական պատրաստվածության միջոց.
Իմբեցիլ երեխաների խոսքի զարգացումը խաղային գործունեության գործընթացում.
Հայ զինվորի դաստիարակության համակարգի ստեղծման մանկավարժական հիմունքները.
Կրտսեր դպրոցականների էկոլոգիական դաստիարակության օպտիմալացումը միջառարկայական կապերի իրացմամբ.
Անգլերենի՝ որպես երկրորդ օտար լեզվի, բայական ժամանակաձևերի ուսուցումը բարձրագույն դպրոցում.
Մոդելների կիրառումը մոլեկուլի կառույցի ուսուցման գործում.
Տեսական ֆիզիկայի հնարքների կիրառությունը ֆիզիկայի դպրոցական դասընթացի ուսուցման գործընթացում.
Տեսողության խանգարումով երեխաների ճարպկության դաստիարակումը.
Ակրոբատիկայում ձեռքերի աշխատանքի ուսուցման մեթոդիկայի կատարելագոծումը.
Ճարպկության դրսևորման տեսական ու գործնական տեսակետները և մշակման մեթոդիկան.
Ուսուցչի մանկավարժական ձեռնահասության ձևավորման ժամանակակից համակարգը.
Կրտսեր դպրոցականի գեղարվեստական կրթության իրականացումը մանկավարժական գործընթացում.
Համակարգչային կրթության մեթոդական համակարգը հանրակրթական դպրոցում.
Համակարգչային տեխնիկայի կիրառումը ֆիզկուլտուրային կրթության գործընթացում.
Ընտանեկան դաստիարակությունը որպես դեռահասի անձի ձևավորման ու զարգացման սոցիալական գործոն.
Ուսանող-փրկարարների մասնագիտական հմտությունների կատարելագործման մեթոդիկան.
Գոյականի և ածականի խոսքի մասային տարարժեքությունը և նրա ուսուցումը բուհական համակարգում.
Գենետիկայի դասավանդման արդյունավետության բարձրացման ուղիները բուհում.
Երգը օտար լեզուների դասավանդման գործընթացում (նոր մեթոդա-մանկավարժական հայեցակարգ).
Սովորողների գեղագիտական մտածողության ձևավորման ժամանակակից խնդիրները.
Ֆուտբոլիստների վարքագծի ուսումնասիրման և դաստիարակման առանձնահատկությունները.
Հայ հին և միջնադարյան գրականության ուսուցումը ավագ դպրոցում.
Հաղորդակցական քերականության սկզբունքների կիրառումը մասնագիտական անգլերենի դասընթացում.
Անձի սոցիալ-մշակութային ներուժի ձևավորման ինտեգրատիվ բնույթը.
Օտար լեզուների ուսուցիչների վերապատրաստման ժամանակակից հիմնախնդիրները.
Բռնցքամարտում սկզբնական ընտրության համալիր համակարգի կատարելագործումը.
Արդի կրթադաստիարակչական հիմնախնդիրները Ջավախքի հայկական դպրոցներում.
Սովորողների ազգային ինքնագիտակցության զարգացման միջոցները ավագ դպրոցի բնագիտամաթեմատիկական հոսքում.
Հանրահաշվի ուսուցման գիտամեթոդական հիմունքները.
Թանգարանային կրթական ծրագրերի իրականացման հիմնախնդիրը (Հայաստանի թանգարանների օրինակով).
Ձևաբանական գիտելիքների ուսուցման մեթոդական համակարգը տարրական դպրոցում.
Առողջ ապրելակերպի մշակույթի ձևավորման հիմնախնդիրը մեծահասակների կրթության համակարգում.
Նորարարական գործընթացների կառավարման համակարգը ժամանակակից դպրոցում.
Լատիներենի ուսուցման բովանդակության արդիականացումը օտար լեզուների ֆակուլտետում.
Ադդիկտիվ վարքով դեռահասների անձնային և սոցիալ-հոգեբանական առանձնահատկությունները.
Սովորողների արժեքային կողմնորոշումների ձևավորումը տարրական դպրոցում.
Գովազդային տեքստի լեզվի և ոճի ուսուցման հիմնախնդիրը /անգլերեն նյութի հիման վրա/.
Բանավոր թարգմանության ուսուցման մեթոդական համակարգը անգլերենի մասնագիտական դասընթացում.
Սովորողների ֆիզիկական դաստիարակության հիմնախնդիրները առողջ ապրելակերպի ձևավորման համատեքստում.
Էկոլոգիական կրթության իրականացման հիմնախնդիրները ֆիզիկայի ուսուցման համակարգում.
Ունկնդրողական կարողունակությունների զարգացման վերահսկումը մասնագիտական անգլերենի դասընթացում.
Ուսուցիչների մասնագիտական վերապատրաստման արդյունավետ ուղիները շարունակական կրթության համատեքստում.
Գրական տարրական գիտելիքները որպես կրտսեր դպրոցականի ընթերցողական կարողության ձևավորման հիմք.
Հանրակրթական դպրոցի աշակերտների հանդուրժողականության դաստիարակությունը.
Կրտսեր դպրոցականների օլիմպիական դաստիարակության մեթոդիկայի առանձնահատկությունները.
Իրանի «Ազատ» համալսարանի դասախոսների գործունեության արդյունավետության գիտամեթոդական հիմքերը.
Կրոնական հասկացույթների ուսուցման յուրահատկություններն անգլերենի բուհական դասընթացում.
Մասնագիտական կրթական ծրագրերի կատարելագործումը աշխատաշուկայի պահանջների հաշվառմամբ.
Ապացուցումների ուսուցման չափորոշչային արդյունքների կանխատեսման մեթոդաբանական հիմունքները.
Տարրական և միջին դպրոցների կառավարման առանձնահատկություններն Իրանում.
Մանկավարժական արժեբանության ժամանակակից հայեցակարգային հիմքերը.
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Առաջինը մանկավարժ.
Ընտանիքում արդյունավետ դաստիարակության կազմակերպման մանկավարժական պայմանները.
Առողջ ապրելակերպի մշակույթի ձևավորման մանկավարժական պայմանները հիմնական դպրոցում.
Դպրոցականների շարժողական պատրաստության մարզական ուղղվածության մեթոդիկան.
Ավագ դպրոցականների մասնագիտական կողմնորոշման հիմնախնդիրը ժամանակակից դպրոցում.
Ավագ դպրոցականների արժեքային կողմնորոշումների ձևավորման ուղիները.
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը Իրանի բարձրագույն կրթության որակի ապահովման համակարգում.
Կրկնության կազմակերպման արդյունավետ մանկավարժական տեխնոլոգիաներն ավագ դպրոցում.
Դասավանդողների և ուսանողների փոխգործակցության կատարելագործման հիմնախնդիրը.
Ծանրամարտում տեխնիկական պատրաստության օպտիմալացման մեթոդիկան.
Մաթեմատիկական մոդելավորումը որպես միջառարկայական կապերի իրականացման արդյունավետ միջոց.
Նորովի մոտեցում ուսանողների բարոյամշակութային արժեքների ձևավորման հիմնախնդրին.
Իրադրային քերականության ուսուցումը անգլերենի մասնագիտական դասընթացում.
Բուհի կրթական միջավայր ուսանողների ինտեգրման մանկավարժական պայմանները.
Իրավաբանական մանկավարժության հայեցակարգային հիմքերը.
Ուսանողի ֆիզիկական դաստիարակության համակարգի ձևավորման և կազմակերպման գիտատեսական հիմքերը բուհում.
Ուսանողների պրոֆեսիոնալ պատրաստության կատարելագործման ուղիները մանկավարժական պրակտիկայի ընթացքում.
Պատանի ֆուտբոլիստների առաջատար շարժողական ընդունակությունների մշակման մեթոդիկան.
Մանկավարժական խորհրդատվության իրականացման պայմաններն ու միջոցները հանրակրթական համակարգում.
Պարզ նախադասության ուսուցման հիմնախնդիրները միջին դպրոցում.
Դիսլեքսիայի կանխարգելումը նախադպրոցական տարիքում.
Օտարալեզու սովորողների՝ հայոց լեզվի արագացված ուսուցման գործընթացի առանձնահատկությունները.
Բացոթյա նկարչության դասավանդման առանձնահատկությունները հանրակրթական դպրոցում.
Ակրոբատիկական պարապմունքների ազդեցությունը թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ֆունկցիաների վրա.
Հարություն Ալամդարյանը մանկավարժ.
Դպրոցականների բիլաթերալ ուսուցման մեթոդիկան ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին.
Կրտսեր դպրոցի ապագա ուսուցչի հաղորդակցման մշակույթի ձևավորման տեխնոլոգիան բուհում.
Формирование речевой компетенции учащихся начальной школы на уроках русского языка.
Նախադպրոցականի համագործակցային կարողությունների ձևավորման մանկավարժական պայմանները.
Տեխնոլոգիական գործոնները որակյալ ուսուցման գործընթացում.
Ֆիզիկայի խորացված ուսուցման մեթոդիկայի կատարելագործման հիմնախնդիրը ավագ դպրոցում.
Ավագ դպրոցականների ռազմաֆիզիկական պատրաստության առանձնահատկությունները մարմնամարզության օրինակով.
Պրոֆեսիոնալ-կիրառական ֆիզիկական պատրաստության մեթոդիկայի հիմնավորումը բժշկական քոլեջներում.
Կոնֆլիկտային իրավիճակների հաղթահարումը ներդպրոցական դաստիարակության համակարգում.
Հանրակրթական դպրոցում լոգոպեդական աշխատանքների օպտիմալացման հիմնական ուղիները.
Ֆիզիկական պատրաստության մեթոդիկան սպորտային պարերում.
Դիագնոստիկայի տեսական և մեթոդաբանական վերլուծությունը մանկավարժության մեջ.
Ուսումնամարզական գործընթացի առանձնահատկությունները կարատե մարզաձևում.
Ուսուցչի մասնագիտական գործունեության կատարելագործման ժամանակակից տեխնոլոգիաները.
Հայերենի ուղղագրության ուսուցման առանձնահատկությունները օժանդակ դպրոցում.
Հանրակրթական դպրոցում մաթեմատիկայի արտադասարանային աշխատանքների կազմակերպումն արդի պայմաններում.
Ձյուդոյիստների մարզման մեթոդիկայի օպտիմալացումը բազային պատրաստության փուլում.
Կենսաբանության դասավանդման մեթոդիկայի կատարելագործման ուղիները ավագ դպրոցում.
Ուսանողների լեզվազգացողության զարգացման տեխնոլոգիաները մանկավարժական բուհում.
Գենդերային մոտեցման իրականացման մեթոդիկան ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում.
Կերպարվեստի պարապմունքները որպես դպրոցականների ստեղծագործական կարողությունների ձևավորման միջոց.
Երեխաների շարժողական պատրաստության հաջորդայնության ապահովումը մանկապարտեզ-կրտսեր դպրոց համակարգում.
Կերպարվեստի ինտեգրատիվ ուսուցման մեթոդական համակարգը հանրակրթական դպրոցում.
Ավագ նախադպրոցականի կապակցված խոսքի զարգացումը համատեղ գործունեության ընթացքում.
Բնապահպանական և բնօգտագործման կուլտուրայի ձևավորման միջոցներն ու ձևերը հիմնական դպրոցում.
Մտավոր հետամնաց նախադպրոցականների փոխօգնության կարողությունների ձևավորման միջոցներն ու մեթոդները.
Միջմշակութային հաղորդակցության հայեցակերպը ՀՀ միջին դպրոցի անգլերենի դասագրքերում.
Կրտսեր դպրոցականների գիտելիքների ձևավորման մեթոդիկան «ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայից.
Ֆրանսերենով բանավոր հաղորդակցման քերականական մեխանիզմների ձևավորումը տարրական դպրոցում.
Մանկավարժական հասկացությունների նորացման հիմնախնդիրը.
Դպրոցականների գիտելիքների գնահատման և նրանց առողջության պահպանման հարաբերակցության հիմնահարցը.
Կենսաբանության թեստերի կիրառման մեթոդական համակարգը հանրակրթական դպրոցում.
Ածականի բառաքերականական կարգերի ուսուցումը միջին դպրոցում.
Մայրենիի դասավանդման փուլերի հաջորդայնության հիմնախնդրի գիտամեթոդական հիմունքները տարրական դպրոցում.
Սովորողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության կատարելագործման ուղիներն ու միջոցները.
Քաղաքային բնակավայրերի բնապահպանական հիմնախնդիրների ուսումնասիրման մեթոդիկան ավագ դպրոցում.
Համաշխարհայնացումը և Իրանի կրթության համակարգի հիմնախնդիրները.
Սեղանի թենիսը՝ որպես տեսողության խանգարումով երեխաների ֆիզիկական դաստիարակության կարևոր միջոց.
Սովորողների էկոլոգիական կրթության և դաստիարակության առանձնահատկությունները հիմնական դպրոցում.
Անգլերեն հոգեբանական բառապաշարի ուսուցման մեթոդական համակարգը մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացում.
Սովորողների հանրամշակութային հաղորդակցական կոմպետենտության ձևավորման հիմնախնդիրն ավագ դպրոցում.
Էլեկտրադինամիկայի խորացված թեմաների ուսուցման արդյունավետության բարձրացման ուղիները.
Իրանի և Ճապոնիայի կրթության համակարգերի կառավարման համեմատական վերլուծություն.
Բառակապակցությունների ուսուցման հիմնախնդիրները հանրակրթության հիմնական դպրոցում.
Խոսքային հաղորդակցման ձևավորման առանձնահատկությունները և միջոցներն աուտիզմի շտկման գործընթացում.
Դպրոցականների տեսական գիտելիքների ձևավորման մեթոդիկան ֆիզիկական կուլտուրայի դասերին.
Методическая система обучения устному переводу в профессиональном курсе английского языка.
Методы оказания эрготерапевтической помощи детям с церебральным параличом.
Особенности оказания коррекционно-развивающей помощи заикающимся детям в условиях семьи.
Сравнительный анализ управления систем высшего образования Республики Армения, Германии и Франции.
Жестовый язык как средство общения и обучения глухих.
Специфика обучения русским фразеологизмам, выражающим эмоции, в Армянской аудитории.
Содержание физического воспитания студентов с нарушением зрения специального учебного отделения.
Обучение русскому глагольному префиксальному словообразованию в армянской старшей школе.
Формирование социокультурной компетенции на занятиях по русскому языку в неязыковых вузах.
«ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ծրագրի ընտրովի նյութի դասավանդումը և կատարելագործման մեթոդիկան.
Значение межпредметных связей в преподавании физической культуры и биологии.
Контроль развития аудитивной компетенции в профессиональном курсе английского языка.
Использование телекоммуникационных средств в заочном курсе английского языка.
Подвижность позвоночника человека: возрастной аспект и методика совершенствования.
Բնագիտական կրթության բովանդակության ինտեգրման հիմնախնդիրը ավագ դպրոցում.
Олимпийское движение и методика олимпийского образования юных спотсменов.
Քաղաքացիական դաստիարակության հիմնախնդիրները դպրոցականի անձի զարգացման գործընթացում.
Անգլերենի ունկնդրության կարողությունների զարգացման մեթոդական համակարգը ոչ լեզվական ֆակուլտետում.
Ուսանողների լեզվազգացողության զարգացման մեթոդները մանկավարժական բուհում.
Контрастивный анализ как лингвистическая база обучения русскому глаголу студентов-китайцев.
Մեդիան և քաղաքական տեխնոլոգիաները ՀՀ լրատվադաշտի օրինակով).
Խոսքային լսողության գնահատման մեթոդիկան վաղ ակուստիկ փոխհատուցման պայմաններում.
Մտավոր սեփականության կրթության կազմակերպումը գիտելիքահենք տնտեսության զարգացման համատեքստում.
Методика обучения больных с ограниченными двигательными возможностями самостоятельным занятиям ЛФК.
Поликультурное воспитание на уроках русского языка.
Особенности специальной подготовки фехтовальщиков и методика её совершенствования.
Формирование правильной ходьбы у детей с нарушением зрения.
Методический аспект единичности и множественности в системе обучения русскому языку.
Особенности сурдопедагогической работы с детьми, перенесшими кохлеарную имплантацию.
Подготовка студентов-юристов к публичной монологической речи (с использованием деловых игр).
Теоретические основы непрерывности и преемственности в системе физкультурного образования.
Особенности профессионально-прикладной физической подготовленности спасателей.
Совершенствование системы начального отбора пловцов в учебно-тренировочные группы.
Пути совершенствования эффективности выполнения бросков мяча в баскетболе.
Тенденции развития методических теорий билингвизма на современном этапе.
Умственное развитие детей старшего дошкольного возраста и роль общения в этом процессе.
Աստրախանի Աղաբաբյան հայոց ուսումնարանը /1809-1918 թթ./.
Հայ նախադպրոցական մանկավարժության սկզբնավորումն ու զարգացումը 19-րդ դարի 2-րդ կեսին.
ՈՒսուցչի պատրաստման հիմնախնդիրը Արևելյան Հայաստանում 19-րդ դարի 30-80-ական թվականներին.
Երևանի թեմական հոգևոր դպրոցը որպես 19-րդ դարի ազգային մշակույթի կենտրոն.
Հայ պարբերական մամուլը և ընտանեկան դաստիարակության հիմնահարցը 19-րդ դարի երկրորդ կեսին.
Կարնո կրթական համակարգը 19-րդ դարի երկրորդ կեսին 20-րդ դարի սկզբին /Սանասարյան վարժարան/.
Մաթեմատիկայի ուսուցման հիմնահարցը 19-րդ դարի հայ պարբերական մամուլում.
Անգլերեն լեզվի դասավանդման սկզբունքների զարգացման գործընթացը (1960-2000 թթ.).
5-7 տարեկան սահմանափակ կարողություններով երեխաների պատրաստվածությունը դպրոցական ուսուցմանը.
История армянской школы в Грузии с 7-ого века до начала 20-ого века.
Վիրահայ դպրոցի պատմությունը 7-րդ դարից մինչև 20-րդ դարի սկիզբը.
Կարդալու հմտությունների ձևավորումն ուզարգացումը I-III դասարաններում մայրենիի դասի գործընթացում.