Items where Subject is "Psychology"
- Subjects (168)
- Psychology (168)
Thesis
Ընտանիքի սոցիալ-հոգեբանական գործոնների ազդեցությունը կրտսեր դպրոցականի վախերի կանխարգելման գործում.
Նույնականացումը որպես անձի վարքի ձևավորման սոցիալ-հոգեբանական գործոն.
Սովորողների մտածողության զարգացումը համատեղ ստեղծագործական գործունեության մեջ.
Ժամկետային զինծառայողների քրեածին վարքի սոցիալ-հոգեբանական պատճառները և դրանց հաղթահարման ուղիները.
Ռիսկի խմբի անչափահասների դեվիանտ վարքի ախտորոշման և հոգեշտկման հոգեբանամանկավարժական գործոնները.
Քաղաքական լիդերի անձի ձևավորումը և ամբողջատիրական վարչակարգում նրա անձնային հատկանիշների դրսևորումը.
Անձի ինքնավերաբերմունքի ձևավորման սոցիալ-հոգեբանական օրինաչափություններն ու առանձնահատկությունները.
Սոցիալական ներգործությունների ոչ համարժեք ընկալումները որպես անձի սոցախտահարման նախադրյալներ.
Տրամաբանականի և ինտուիցիայի փոխհարաբերությունը սուբյեկտի իմացական գործունեության մեջ.
Քարտեզագրման նշանների իմացաբանական ֆունկցիան դեռահասների մտածողական գործունեության մեջ.
Գործարար միջավայրում կոնֆլիկտների ծագման և հաղթահարման յուրահատկությունները.
Դատապարտյալների հոգեբանական պատրաստականությունը ռեադապտացիային.
Նախադպրոցականի սեռային ինքնագիտակցությունը և սոցիալական նախընտրության հարաբերակցությունը.
Երիտասարդի առողջ կենսակերպի արժեքային կողմնորոշման ձևավորման հոգեբանական գործոնները.
Ուսուցչի անձնային հոգեբանական որակները նրա մանկավարժական գործունեության բնութագրումներում.
Մենեջերի մասնագիտական փորձի ազդեցությունը անձնային որակների դրսևորման վրա.
Ընտանեկան քրեածին հարաբերությունների սոցիալ-հոգեբանական պատճառները և դրանց վաղ կանխարգելումը.
Միջէթնիկական անհանդուրժողականության սոցիալ-հոգեբանական դետերմինացիան.
Ուսանող-դասախոս հարաբերությունների կառավարման հոգեբանական մեխանիզմները.
Ավագ դեռահասների մտածողությամբ պայմանավորված ինքնագիտակցության դրսևորման առանձնահատկությունները.
Դեռահասների ինքնագիտակցության զարգացումը և նրա դինամիկան.
Ստեղծարարության զարգացման և անձնային առանձնահատկությունների դրսևորման օրինաչափությունները.
Լիդերության սոցիալ-հոգեբանական մոդելների փոխակերպումները անցումային հասարակությունում.
Կրտսերից միջին դպրոց անցման ջրջանի հոգեբանական ուղեկցության համալիր մոդելի մշակման հիմնախնդիրները.
Մեջքի քրոնիկ ցավային համախտանիշի հոգեբանական դետերմինացիան.
Սոցիալ-հոգեբանական գործոնների ազդեցությունը ժամանակակից ընտանիքի կայունության վրա.
Հատուկ դպրոցի սաների իրավահարաբերությունների ձևավորումը որպես նրանց ռեսոցիալիզացիայի վճռորոշ գործոն.
Փրկարարաների հոգեկան հուսալիության դրսևորման առանձնահատկությունները.
Անձի ինքնագիտակցության համակարգում էթնիկ կարծրատիպերի գործառութային դերը.
Պատանիների ազգագիտակցության դրսևորման հոգեբանական առանձնահատկությունները.
Անձնային առանձնահատկությունների դրսևորումը որպես կանանց կտղուցքային խանգարումների նախապայման.
Ազգային ավանդույթների և սովորույթների դերը դեռահասների ազգագիտակցության ձևավորման գործում.
Դպրոցի կառավարման յուրահատկությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները.
Հատուկ կարիքներով երեխաների հոգեբանական հարմարումը դպրոցին համատեղ ուսուցման պայմաններում.
Տարեցների սոցիալ-հոգեբանական հարմարման գործընթացի գենդերային առանձնահատկությունները.
Խմբային մտածողության կազմակերպման պայմանները և ձևերը իմացական խնդիրներ լուծելիս.
Իշխանության դրդապատճառի դրսևորումները ղեկավարի կառավարչական գործառույթներում.
Երեխաների միջանձնային ընկալման առանձնահատկությունները դպրոցին հարմարման գործընթացում.
Դեռահասների մտքի ուղիղ և հետադարձ ընթացքների ձևավորումը որպես տեսական մտածողության միջոց.
Ժողովրդական պատկերացումների հոգեբանական դրսևորումները հետաղետյան շրջանի երազներում.
Պատանիների ինքնագիտակցության զարգացումը ուսումնական գործունեության մեջ.
Արդյունաբերական ձեռնարկության ղեկավարի հոգեբանական մոդելի հիմնախնդիրները.
Անձնային փորձի հոգեբանական փոխակերպումը գեղարվեստական ստեղծագործության մեջ.
Անձի դեվիանտ վարքը որպես արտակարգ իրավիճակների ներգործության հետևանք և դրա հաղթահարման ուղիները.
Անձի հոգեբանական առանձնահատկությունների դերը սուիցիդալ վարքի պատճառականության շղթայում.
Անձի ինքնուրույնությունը և զարգացման ճգնաժամը պատանեկան տարիքում.
Ներշնչման արդյունավետությունը պայմանավորող կոգնիտիվ գործոնները.
Միջանձնային հարաբերությունների և ուսումնական մոտիվացիայի հարաբերակցության դինամիկան միջին դպրոցում.
Անձի մասնագիտական նույնականության գենդերային առանձնահատկությունները Հայաստանի կրթական համակարգում.
Հոգեբանական պատրաստության յուրահատկություններն ըմբշամարտում.
Ապագա մանկավարժների ուսումնական դրդապատճառների շարժընթացը ուսումնառության տարիներին.
Հոգեբանական ժամանակը անձի նորմայում և ախտաբանության մեջ.
Ա. Ի. Միրաքյանի ներդրումը հոգեկան արտացոլման հայեցակարգի զարգացման գործում.
Կոգնիտիվ ֆունկցիաների դերը պարանոիդ շիզոֆրենիա ախտորոշում ունեցող հիվանդների ինքնագիտակցության մեջ.
Ոստիկանի անձի հոգեբանական առանձնահատկությունների պայմանավորվածությունը մասնագիտական գործունեությամբ.
Ախտածին դերերի ազդեցությունը ներընտանեկան հարաբերությունների վրա.
Արտակարգ իրավիճակներում աշխատող լրագրողի սոցիալ-հոգեբանական պատրաստվածության հիմնախնդիրը.
Սոցիալական դիրքորոշումների դերը սննդային վարքի շեղումների ձևավորման գործում.
Կոգնիտիվ-վարքաբանական մեթոդը որպես հուզական խնդիրներ ունեցող կանանց բուժման միջոց.
Անձի հոգեբանական տիպերի և աշխատանքային սթրեսի փոխկապակցվածությունը.
Ուսուցման ոճերի ազդեցությունը առաջին դասարանցու ուսումնական առաջադիմության և ինքնագնահատականի վրա.
Մարզիկի անձի ինքնիրացման առանձնահատկությունները և մարզական նվաճումների փոխկապվածությունը.
Հուզական ինտելեկտի զարգացման անհատական նախադրյալները և դրսևորման հատկանիշների գնահատումը.
Նոր ուսումնական միջավայրում ուսանողի անձնային աճը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները.
Անձի անվտանգության հոգեբանական գործոնների դերը կենսագործունեության տարբեր պայմաններում.
Ժամանակի գնահատման անձնային առանձնահատկությունները տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ազդեցության ներքո.
Կյանքի հմտությունների հոգեբանական վարժանքի ազդեցությունն անձի ինքնագնահատականի վրա.
Հոգեդիագնոստիկ մեթոդիկաների համադրման և դրանց կիրառման համեմատական վերլուծություն.
Ինքնաագրեսիայի հոգեբանական պատճառականությունը և կանխարգելման ուղիները.
Ինքնավերաբերմունքի դերը դատապարտյալների հարմարման գործընթացում.
Հովսեփ Թութունջյանի հոգեբանական հայացքները.
Անձի ինքնության կրոնական և ազգային Ես-պատկերների դրսևորումները.
Ստեղծարարության դրսևորման օրինաչափությունները դեռահասի ուսումնական գործընթացում.
Վերահսկողության լոկուսի և ամուսնական բավարարվածության փոխհարաբերությունը.
Երկրաշարժի նկատմամբ բնակչության սոցիալ-հոգեբանական խոցելիության նվազեցման ուղիները.
Քաղաքական գործչի վերաբերյալ պատկերացումները՝ որպես քաղաքական իմիջի ձևավորման գործոն.
Թրաֆիքինգի սոցիալ-հոգեբանական պատճառներն ու վաղ կանխարգելման ուղիները.
Դեռահասների շեղվող վարքի սոցիալ-հոգեբանական պատճառները և դրանց հաղթահարման ուղիները.
Անձի ինքնահաստատման գործընթացում հուզական ինտելեկտի ազդեցության գենդերային առանձնահատկությունները.
Ամուսնական կյանքից բավարարվածության և հուզական իտելեկտի փոխադարձ կապը.
Սոցիալ-դերային մոտեցումը ընտանիքի հոգեբանության մեջ.
Երեխաների նկատմամբ բռնությունների հոգեբանական պատճառականությունը ընտանիքում.
Մոր ագրեսիվ վարքի հոգեբանական պատճառները և կանխարգելման ուղիները.
Երկլեզու անձի ես-կոնցեպցիայի առանձնահատկությունները.
Անձի մտածողության առանձնահատկությունների և կոնֆլիկտայնության հարաբերակցությունը.
Սոցիալական մեկուսացման պայմաններում դատապարտյալների աուտոագրեսիվ վարքի հոգեբանական հիմքերը.
Անձի զարգացման ճգնաժամը երեք տարեկանում և դրա ընթացքը պայմանավորող գործոնները.
Անցումային հասարակությունում արդյունավետ գործարարի սոցիալ-հոգեբանական նախադրյալները.
Особенности и проявления психических состояний у ветеранов войны (на примере Ирано-Иранской войны).
Психологическое время в норме и патологии личности.
Метафизический подход к методологии исследования психического отражения реальности.
Անձի դրամային վարքի հոգեբանական կարգավորիչների տարածաժամանակային դրսևորումները.
Гендерные особенности профессиональной идентичности личности в образовательной системе Армении.
Структура и место психической готовности в общей системе подготовки каратиста.
Исследование динамики объектной дегуманизации на примере Карабахского конфликта.
Аттракция как механизм формирования внутригрупповых социальных установок.
Концептуальный анализ феномена идентичности и особенности её формирования, развития и проявления.
Проблема возрастных кризисов развития личности.
Миф как социально-психологический фактор формирования имиджа политического лидера.
Психологические основы взаимодействий госслужащих в трудных конфликтогенных ситуациях.
Психологически значимые качества спасателей в системе профессиональной пригодности.
Значение психологических показателей в процессе отбора призывников.
Исследование психологических характеристик деятельности водителей военной техники.
Значение трудов Э. А. Асратяна в изучении механизмов психических явлений.
Влияние управленческой деятельности на формирование критериев отбора персонала.
Эмоциональные состояния как элемент субъективной стороны преступного деяния и пути их регуляции.
Անձի արժեքային ոլորտի վերակառուցումները մասնագիտական կարգավիճակի փոփոխության պայմաններում.
Մրցավարի գործունեության հուսալիությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները (ֆուտբոլի օրինակով).
Սթրեսի հակազդումների էթնոմշակութային առանձնահատկությունները.
Բարդ իրավիճակներին առնչվող որոշումների ընդուման հոգեբանական առանձնահատկությունները.
Բնավորության շեշտվածության ձևավորմանը նպաստող հոգեբանական գործոնները.
Հակահասարակական վարքի սուբյեկտիվ գործոնները և դրանց նախազգուշացման ուղիները.
Բանակցությունների ընթացքում արդյունավետ որոշումների ընդունումը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները.