Items where Subject is "Art Science"

Jump to: Thesis
Number of items at this level: 185.

Thesis

Բեմական խոսքի առանձնահատկությունները դրաման-օպերա փոխհարաբերության տեսանկյունից.

Խորանների ծագումնաբանությունը և վաղ խորհրդաբանությունը.

Հերոսի պրոբլեմը հայ կինոյում.

Տիգրան Չուխաճյանի օպերաները.

Հայ երաժշտական թատրոնը ԺԹ դարի երկրորդ կեսին. սկզբնավորումը և զարգացումը.

Աստվածամոր պատկերները հայ միջնադարյան արվեստում («Աստվածամայր մանկան հետ» հորինվածքի պատկերագրությունը).

Ավետիք Իսահակյանի պոեզիան վոկալ երաժշտության մեջ.

«Սասունցի Դավիթ» էպոսի և գրական մշակումների նկարազարդումները.

Հայկական ազգային օպերաներում վոկալ դերերգերի առանձնահատկությունները (Ա. Տիգրանյանի «Անուշ» և Ա. Սպենդիարյանի «Ալմաստ» օպերաների օրինակով).

Արշիլ Գորկին ամերիկյան քննադատության պատմության մեջ.

Այլաբանությունը հայ կինոարվեստում.

Ժանսեմի հաստոցային գրաֆիկան.

Հայ կոմպոզիտորների մենանվագ և անսամբլային ստեղծագործությունները կլառնետի համար.

Հայաստանի վաղ միջնադարյան քառանիստ կոթողները.

Չարենցը և արվեստը.

Հայկական կինոազդագիր.

Գույնը Հարություն Կալենցի արվեստում.

Աշուղական սիրավեպը հայ-արևելյան երաժշտական փոխառնչությունների համատեքստում.

Հորացիոյի կերպարը՝ որպես հին հունական պարերգի (խորոսի) մետամորֆոզ.

Հակոբ Հակոբյանի ստեղծագործությունը.

Հայոց երկրագործական աշխատանքային երգերի՝ հոռովելների երաժշտալեզվական առանձնահատկությունները. ձայնակարգային կառույցներ.

Իրանահայ լուսանկարիչ Անթուան Սևրուգինի արվեստը.

Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը և ազգային երաժշտական մշակույթը.

Նվագախմբային փողային գործիքները և նրանց կատարողականությունը Հայաստանում.

Էդվարդ Իսաբեկյանի գեղանկարչության ժանրային և ձևա-ոճական առանձնահատկությունները.

Շիրվանզադեի թատերական գեղագիտությունը.

Վարդան Մամոխյան (կյանքը և գործունեությունը).

Միջնադարյան ժողովրդապրոֆեսիոնալ երաժշտական ստեղծագործության լեզվաոճական առանձնահատկությունները.

Արդի հայ թատերական կյանքի սոցիոլոգիական քննություն.

Ամերիկահայ կերպարվեստը.

Գաոզուի գրաֆիկան.

Հայաստանի միջին բրոնզի դարի ոսկերչական արվեստը.

Հարվածային գործիքների կոմպոզիցիոն և կերպարային արտահայտչականության դրսևորումը հայ սիմֆոնիկ երաժշտության մեջ.

Խորեն Տեր-Հարությանի արվեստը.

Ալտը Հայաստանում.

Վաղ շրջանի հայազգի սրբերի պատկերագրությունը հայկական միջնադարյան մանրանկարչության մեջ.

Հայկական կիրառական արվեստը (պատմա-գեղարվեստական վերլուծության փորձ).

Նախնադարյան արվեստի թեմաներն ու ոճերը ըստ աշխարհագրական գոտիների.

Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյանների ստեղծագործական ուղին.

Ալեքսանդր Սարուխանի արվեստը.

Վաղարշ Վաղարշյան Մտքի արտիստը.

Էդգար Հովհաննիսյանի կամերային-գործիքային և սիմֆոնիկ ստեղծագործությունների ոճական առանձնահատկությունները.

Համբարձում Չերչյանը և Արմաշի Դպրեվանքի երաժշտական ավանդույթները.

Տաղերի ժանրի ծագումնաբանությունը և ազատ մեղեդիական մտածողության դրսևորումը հայկական միջնադարյան մասնագիտացված երգարվեստում.

Հայ լարային կվարտետը քսաներորդ դարի վերջին քառորդում.

Կոմիտասագիտությունը հայ երաժշտագիտության մեջ.

Կոմպոզիտոր Ղազարոս Սարյանի ստեղծագործության ոճական առանձնահատկությունները.

Հայաստանի բրոնզի դարի խեցեղենի զարդարվեստը.

Արմեն Գուլակյանի ստեղծագործական կյանքը և արվեստը.

Հայ կրկեսային արվեստի ձևաբանական քննություն.

Ջրատնտեսական համակարգերի մոդելավորումը կլիմայական տարրերի փփոխության պայմաններում (Ախուրյանի գետավազանի օրինակով).

Երաժշտության ընկալումը հայ միջնադարյան մեկնողական ավանդույթում.

Պավել Լիսիցյանի կյանքը և գործունեությունը.

Տիգրան Չուխաճյանի դաշնամուրային ստեղծագործությունը.

Ութձայն համակարգը հայ հոգևոր երգարվեստի Նոր Ջուղայի կամ հնդկահայոց երգվածքում.

Անդրանիկ Քոչարի լուսանկարչական արվեստը.

Հովհաննես Զարդարյանի ստեղծագործությունը.

Վարիացիոն սկզբունքները հայ կոմպոզիտորների դաշնամուրային ստեղծագործություններում.

Դաշտային Արցախի մարդակերպ կոթողները. տեղագրությունը, տիպաբանությունը, գործառույթը, պատմամշակութային կոնտեքստը.

Հայկական ժամանակակից առանձնատների ինտերիերի դիզայնը.

Փանոս Թերլեմեզյանի կյանքը և ստեղծագործությունը.

Միր Մալասի ժայռապատկերները.

Իջևանի միջազգային սիմպոզիումների քարարձանների գեղարվեստական առանձնահատկությունները.

Բեմական նորագույն տեխնոլոգիաների հնարավոր կիրառումը Հայաստանի դիտադահլիճային շինությունների վերակառուցումներում.

Հովսեփ Կարալյանի Գեղանկարչություն.

Ջազը Հայաստանում.

Վարդգես Սուրենյանցի նկարների կոմպոզիցիոն-տարածաչափական առանձնահատկությունները.

Մոնոդիայի ստեղծագործական վերադրսևորումները հայ կոմպոզիտորների գործիքային ստեղծագործություններում.

Ձայնը ֆիլմի կառուցվածքում.

Միքայել Թարիվերդիևի օպերաները.

Հայկական ժողովրդական փողային նվագարան` դուդուկ.

Հայոց ավանդական հարսանեկան գովքերը հնագույն ծեսի համատեքստում.

Մշակույթի հանրային ընկալումներն արդի Հայաստանում.

Հայ հիմներգության ձևավորման հայեցակարգը ուսումնասիրման արդի փուլում.

Մարգարիտ Բաբայանը և հայ երաժշտական արվեստը.

Երևանի թանգարանների ինտերիերի դիզայնը.

Կնոջ կերպարն Իրանի ժամանակակից նկարիչների ստեղծագործություններում.

Բիշապուր քաղաքի գեղարվեստական ժառանգության կրոնական սիմվոլիկան՝ Սասանյան զուգահեռներով.

Աբստրակտ արվեստի ձևավորումն ու ընթացքը Հայաստանում.

Ժան Գառզուի բեմանկարչությունը.

Երևանի սուպերմարկետների և մոլերի դիզայնը անկախության ժամանակաշրջանում.

Արտո Չաքմաքչյանի արվեստը.

Հերաթի գեղանկարչության դպրոցը և վարպետ Բեհզադի դերը դրա զարգացման գործում.

Ռուդոլֆ Խաչատրյանի արվեստը.

Գրաֆիկական դիզայնի առանձնահատկությունները և զարգացման հեռանկարները Հայաստանի Հանրապետությունում.

Հայ արվեստագետների ներդրումն Իրանի նոր և նորագույն շրջանների նկարչության մեջ.

Կինոյի լեզուն և նրա ներկայիս դրսևորումը.

Իվան Կալամյանի կյանքը և գործունեությունը.

Քաջարյան շրջանի թեյարանային պատմողական որմնանկարչությունը.

Իրանի իսլամական հեղափոխության աֆիշի արվեստը.

Սպահանի գեղանկարչության դպրոցը և նրանում Ռեզա Աբբասիի տեղը.

Ստեփան Դեմուրյանի դերը հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտության զարգացման գործում.

Զարդանախշը Սեֆևյան թագավորության շրջանում.

Վիլյամ Սարոյանի դրամատուրգիայի բեմականությունը և հայ թատրոնը.

Джаз в Армении.

Симфоническое творчество Тиграна Чухаджяна.

Смысловые и игровые функции костюма в сценическом искусстве.

Ութձայն համակարգը հայ հոգևոր երգարվեստի Մխիթարյան երգվածքում.

Խաչատուր Իսկանդարյանի ստեղծագործությունը.

Возможности пространственно-графического анализа балетной драматургии (на примере балетов армянских композиторов).

Становление и развитие органной культуры Армении.

Графика Ерванда Кочара.

Социально-психологические, эстетические истоки творчества С. Параджанова.

Հայ միջնադարյան «ձայնից» մեկնությունները.

Пути формирования армянской музыкальной классики.

Фортепианное творчество Александра Арутюняна.

Натюрморт в произведениях художников Армении.

Торос Рослин и Киликийская книжная живопись эпохи расцвета.

"Огненный ангел" и проблемы оперной драматургии Прокофьева.

Рубрикация в системе художественного оформления армянских рукописных Евангелий.

Режиссура Аршака Бурджаляна.

Армянский народный духовой инструмент-дудук.

Становление современного армянского цирка и его художественные особенности.

Музыкальное искусство и формы организации его бытования. Актуальные проблемы и перспективы развития.

Древнейшие прототипы Богоматери в изобразительном искусстве.

Становление и развитие сценографии Ленинаканского театра.

Հայկական խճանկարչության գեղարվեստական ձևաստեղծման եղանակները.

Քրիստափոր Կարա-Մուրզան և բազմաձայնության ներմուծումը հայ երաժշտության մեջ.

Драматургия М. Горького на армянской сцене.

Симфоническое творчество А. А. Спендиарова.

Ակնարկներ հայկական ասեղնագործ արվեստի պատմությունից.

Մարտիրոս Մնակյան (կյանքը և բեմական գործունեությունը).

Театральные и плясовые черты в средневековых армянских миниатюрах.

Լենինականի հայ թատրոնը.

Շեքսպիրը հայ թատրոնում /նախասովետական շրջան/.

Полифония в творчестве Арама Хачатуряна.

Становление симфонического стиля Глазунова.

Կաթողիկոսական հանդերձանքի խորհրդաբանությունը և նրա պատկերագրությունը միջնադարյան մանրանկարչության մեջ.

Հայկական դաշնամուրային երաժշտությունը մանկապատանեկության համար. դաշնամուրի մեկնաբանումը և կատարողական խնդիրների առանձնահատկությունները.

Պահպանության գրերի (հմայիլների) գեղարվեստական հարդարանքը (15-րդ դարից մինչև 1659 թ.).

Мольер в армянском театре (1812-1957).

Կոմիտասի ստեղծագործական վաղ շրջանը (1891-1899թթ.).

19-րդ դարի համաշխարհային արվեստի գերմանական պատմագրությունը և Հայաստանի միջնադարյան արվեստը.

Հայ միջնադարյան արվեստի պատմագրությունը 19-րդ դարում և 20-րդ դարասկզբի հայ պարբերական մամուլում.

Հայ երաժշտական կյանքը Անդրկովկասում (1901-1910).

Հայաստանի գեղարվեստական կյանքը 1920-1932 թվականներին (կերպարվեստ).

Պայմանական լեզվի որոնումները հայ նորագույն թատրոնում (1920-ական թվականներ).

Жанр фортепианного концерта в творчестве армянских композиторов. Тенденции его развития (1950-1980-е гг.).

Հայ բեմանկարչությունը 1950-1980-ական թթ.: Բեմանկարչական կերպարի, տարածական, կոմպոզիցիոն և գունային լուծումների փոփոխությունները.

Հայ կոմպոզիտորների դաշնամուրային շարքերը (1960-1980-ական թվականներ).

1960-80-ական թթ. խորհրդահայ տպագրական գրաֆիկան.

Դիզայնի ձևավորման գեղարվեստակիրառական և հասարակական նախադրյալները Հայաստանում 1960-80-ական թվականներին.

Հայկական գրքարվեստը 1991-2016 թվականներին.

Эволюция творческих принципов игумновской фортепианной школы в исполнительском искусстве Армении 2-ой половины XX века.

Հայ կոմպոզիտորների վոկալ-կամերային ստեղծագործությունների կատարողական և կոմպոզիցիոն առանձնահատկությունները (20-րդ դարի 60-ականներից մինչև 21-րդ դարասկիզբ).

20-րդ դարի նոր կոմպոզիցիոն տեխնոլոգիաներով գրված հայկական դաշնամուրային երաժշտության կատարողական խնդիրները.

Հայ ժողովրդական բեմական պարը 20-րդ դարի սկզբներից մինչև 30-ական թթ./պատմա-մշակութային հետազոտություն/.

Հայ կոմպոզիտորների կանտատ-օրատորիալ ժանրի ստեղծագործությունները 20-րդ դարի վերջին 30-ամյակում.

20-րդ դսրի վերջին երեսնամյակի հայկական ջութակի կոնցերտի կատարողական մեկնաբանման խնդիրները.

Քերմանշահի ժայռաքանդակները (մ.թ.ա. 3-րդ հազարամյակից մինչև մ.թ. 7-րդ դար).

Ութ մանրանկարիչների ավետարանը (Մատ. ձեռ. 7651).

Концертные скрипичные пьесы армянских композиторов и их исполнительские традиции (с 80-х годов XIX века до конца 60-х годов XX века).

Пути и проблемы развития армянской фортепианной сонаты (с 80-х годов XIX века до начала 70-х годов XX века).

Մ.Մաշտոցի անվան մատենադարանի թիվ 9422 ձեռագրի մանրանկարչությունը Միջերկրական ծովի արվեստի համատեքստում.

V-XV դդ. հայ պատմագրությունը երաժշտական միջնադարագիտության համատեքստում.

«Խաչելության» պատկերագրական տիպը (X-XVI դարերի հայկական արվեստի օրինակով).

XII-XIII դդ. հայկական ճարտարապետական հուշարձանների զարդաքանդակը.

Миниатюра Верхней Армении /XIII-XIV вв./.

XIX դարի երկրորդ կեսի և XX դարի առաջին տասնամյակի հայ երգիծանկարչությունը.

Սիմվոլիզմը հայ կերպարվեստում. XIX դարի վերջ - XX դարի սկիզբ.

Пути развития армянской музыкально-эстетической мысли (вторая половина XIX-XX вв).

Ծովանկարչության ժանրը XIX-XX դարերի հայ գեղանկարչության մեջ.

Հայ կերպարվեստի զարգացման ուղիները XIX-XX դարերում (1828-1991).

Իմպրեսիոնիզմի գեղարվեստական ժառանգությունը և հայ գեղանկարչությունը (XIXդ. երկրորդ- XXդ. առաջին կեսին).

Մինաս Ծաղկող (XV դար. Վասպուրական).

Некоторые особенности формирования нового искусства в армянской книжной и монументальной живописи XVI-XVII вв.

Иллюминированные Евангелия миниатюриста Месропа Хизанци (первая половина XVII века).

Փոքր Հայքի XVII մանրանկարչական արվեստը.

Некоторые аспекты философии и эстетики дзэн-буддизма в музыке XX века.

Композиционно-стилистические особенности армянского фортепианного концерта второй половины XX века.

Флейта в творчестве армянских композиторов XX века.

Аспекты функционального учения о гармонии в музыкознании XX века.

Армянский скрипичный концерт в последней четверти XX века.

Фортепиано в камерно-инструментальных произведениях армянских композиторов (вторая половина XX века).

Տեղայնության և նորարարության միտումները Վանաձորի արվեստագետների ստեղծագործության մեջ (XX դարի II կես).

Պոլիֆոնիկ գրելաոճի որոշ առանձնահատկությունները XX դարի II կեսի հայ կոմպոզիտորների ստեղծագործություններում.

Ժողովրդական երգերի Խմբերգային մշակումները XX դարի երաժշտության մեջ.

Դաշնամուրը հայ կոմպոզիտորների կամերային-գործիքային ստեղծագործություններում (XX դարի երկրորդ կես).

Կոնտրաբասը XX դարի երկրորդ կեսի և XXI դարասկզբի հայ կոմպոզիտորների ստեղծագործություններում.

XX դարի երկրորդ կեսին Հայաստանում փողային գործիքների և նվագախմբի համար գրված կոնցերտները.

Հիսուս Քրիտոսի կերպարը XX դարի հայ կերպարվեստում (1900-1920-ական թվականներ).

Պոստիմպրեսիոնիզմի դրսևորումները հայ գեղանկարչության մեջ XX դարի սկզբին.

Իրանահայ կոմպոզիտորական արվեստը XX դարում.

Основные тенденции балетного искусства Армении ХХ-началаXXI веков (на примере творчества армянских хореографов).

Стилистические особенности сочинений для струнных solo XX века и их преломление в произведениях армянских композиторов.

This list was generated on Tue Jun 28 23:56:17 2022 UTC.